Laat eens wat meer van jezelf zien

Met alle sociale mediakanalen en websites zou je denken dat je al veel van jezelf laat zien. Maar dat valt in de praktijk best tegen.  Wat laat jij van jezelf zien? Staan jouw foto’s voor wie je bent of wat je doet? Of zijn het algemene foto’s?

Voor jezelf beginnen? 

Je begint voor jezelf, je hebt een strakke website, maar ergens klopt er iets niet. Je gebruikt de foto die is gemaakt bij je oude werkgever voor je website en je LinkedIn profiel. Maar nu wil je jezelf op een andere manier presenteren, meer van jezelf laten zien. Authenticiteit, daar wil je je mee onderscheiden. Kijk eens naar de volgende voorbeelden.

M.terHorstRolf de bakker

 

Promotie 

Stel je hebt een workshop of een dienst te promoten en je wil daar film bij gebruiken. Er zijn verschillende manieren om je boodschap over te brengen. Kies je dan een standaard format of zoek je juist naar iets waarin jouw persoonlijkheid naar voren komt? Denk na over je doelgroep en kijk eens of je de grenzen wat op kan rekken. Met weinig middelen kom je al een heel eind. Het hoeft niet altijd strak en gelikt te zijn. Hier is een goed voorbeeld.

Tot slot

Er zijn mogelijkheden te over om jezelf te presenteren of je diensten te promoten. Als jij je persoonlijkheid of een deel ervan wil laten doorklinken in je beeld, doe het. Ga terug naar je kernwaarden en vertaal die door in je foto of filmpje. Door je eigenheid  val je op.

Tips

  1. Bedenk wat jou of je dienst uniek maakt en speel daarop in met beeld.
  2. Met welke vorm vindt je aansluiting bij jouw doelgroep? Zoek de grenzen op. 
  3. Denk na over je kernwaarden en vertaal die in beeld.

Wil jij meer van jezelf laten zien? Ik kan je helpen. Ik ben te bereiken op 06-52631741 of info@katjaschade.nl

 

 
 
Laat eens wat meer van jezelf zien | © 2018 Katja Schade